If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Rider_alfa155:Нещо не си ме разбрал казах че се занимавам се с компютри от 10 години не със диагностика от 1год. и половина работя като автомонтъор и се занимавам от 1год. с диагностика.
---------- Post added at 23:13 ---------- Previous post was at 23:10 ----------
Ilko Ivanov:сега като сабера мангизи за една винетка се мятам в поморие при радо да я гледаме той и без това отдавна ми казва че иска да я види защо така прави понеже аз кореспондирам често с него какво съм правил по колата и се съветвам от време на време с майсторчета като него самоче финансовата криза ме удря яко в кръста все още немога да отделя пари за винетка
thecleaner:колега чистил сам го моторчето даже и то е сменено ако е то проблема ще се форсирва мотора като е по енерция колата или ще задържа обороти този е перфектен.Както вече писах "сменил съм бубините и съответно с тях и лулите" не са парва хубост но ако е от тях колата ще гърми на газ като я карам я тя не гърми.Нямам скъсан маркуч ако смуче ваздух двигателят почва да претриса и оборотите падат чувстително,а що се отнася до свещите са NJK в аутодата пише модела им сега не го помня бкр 6екпа май бяха точно тези с който трябва да си е колата
---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------
Petronii:нещо май не четете внимателно колеги писах вече че центровката съм я правил със пети за разпределителни валове които са за двигатели 1.8 и 2.0 16V няма как да не е зацепен вала ако не е зацепен като отвори вариатора ще набие клапаните вече видях такъв случай сас фиат браво 2.0 20клапановия мотор как наби клапаните като нямахме петите за зацепване на валовете
Петите за 1,8 не са ли малко по-различни от тези за 2,0?И аз като неграмотен питам...
---------- Post added at 08:14 ---------- Previous post was at 08:11 ----------
и как ако не е тайна се "мери" датчика на хол...... и да е 900ома?
става дума за магнито-индукционния предполагам.
хол-а трудно се измерва с омметър
А и какво като КТС-а е последен модел....безжичен..... ако няма кой да си говори с него
КТС е пълна порнография!!!!!От първия до последния модел!!!Аз съм с BOSCH MSA6-"не може да установи комуникация с компютъра".Поредната немска недомислица.Просто германчетата не си ги умеят да ги работят електрониките.
Колеги проблема си го открих но още не съм го отстранил.
Компютъра на колата е от 1.6 Т.С. и от там идва различно време на запалване и на впръскване на дюзите общо взето доста неща са по-различни.На ктс-а излиза номерчето на компа 0261 204 772 и като чукна в гугала ми излиза че това е за 156 1.6 т.с. а моя стария му се беше прецакал имоб. и го сменихме с този той беше с номер 0261 204 422 по принцип разликите са само в последните 3 цифри инак и двата се водят Мотроник М 2.10.4.Но още се чудя като си бачкаше колата със старият защо беше същата работа предполагам че компютъра е имал некви грешки или нещо не е работело по-колата и след осн. ремонт като го направихме пак беше така със стария комп. надявам се че ще трагне с другият който намерих той е от 145 2.0 16 двигателят е същият като моя дано с него да проработи или ще мъча да си оправям старият
Comment